بخش دیالیز بیمارستان موقوفه گودرز افتتاح شد
نوشته شده توسط : بهار

 

بخش دیالیز بیمارستان موقوفه گودرز افتتاح شد

» سرویس: استان ها - يزد

بخش دیالیز بیمارستان موقوفه گودرز با حضور معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح، مدیر کل اوقاف و امور خیریه و همچنین پدر بزرگوار شهیدان شریف که بانی ساخت و تجهیز این مرکز بود، افتتاح شد.

 

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه يزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، بخش دیالیز بیمارستان گودرز با حضور سردار "فتحیان" معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حاتمی مدیر کل اوقاف، سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان، دکتر میرمحمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، سیفی فرماندار یزد، رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی و جمعی از مسوولین استان افتتاح شد.

 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین حاتمی مديركل اوقاف و امور خيريه يزد در حاشیه این مراسم با اشاره به پتانسیل بالای خدمات درمانی در این بیمارستان، ارتقاء کیفی و کمی این بخش را از ضروریات مجموعه موقوفه گودرز برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با کمک‌های خیرین تعداد تخت‌های این بخش نیز بیشتر شود.

 

 

 

در ادامه مسوولین به عیادت و تفقد از بیماران بستری در این مرکز پرداختند و در پایان با اهداء لوح تقدیر از پدر شهیدان شریف تقدیر به عمل آمد.

 

 

گفتنی است این بخش چهارمین بخش همودیالیز در شهرستان یزد است.





:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: